I look for love in a hollow heart

Har målat julkort, skrivit julklappsrim och lyssnat på broder Daniel hela kvällen. (samt gjort ett misslyckat försök att rädda en spindel under mitt skrivbord men det var för ointressant att nämna. Så nämnde jag det :p:P:p:P:p) Nu ska jag måla naglarna, dricka saffranste och sova. Inte samtidigt alltså utan det är de sakerna jag ska göra innan jag går och lägger mej. Ja.
Undrar hur man gör en sån bra liten film med Bilder och videos som man har tagit och gjort... Är det någon som förstår vad jag menar eller vet något bra program kan ni ju skriva det i en kommentar eller nåt. (fortfarande medveten om att ingen kommer kommentera) men nu ska jag sticka. Hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0