I'm a Rolling wave without emotion, a glass of water longing for the ocean.

Idag promenerade jag längs hamnen och funderade på vad jag skulle ha för nyårslöften och sånt. Jag kom fram till att:
Jag ska acceptera mej själv och alla omkring mej. Fortsätta med det jag har lovat mej så många år, det året har jag kommit långt förhoppningsvis kommer jag längre nästa år. Inte döma andra och inte döma mej själv direkt.
Att ta vara på varje liten sekund. Inte att jag nödvändigtvis måste göra nåt men att våga liksom njuta. Att ha roligt. Att skratta åt allt, inte ångra småsakerna för vad spelar de för roll om några år?, sluta oroa mej för minsta lilla och göra sånt JAG vill eftersom det är MITT liv. Det ska jag fortsätta med.
Jag ska göra så mycket av de sakerna jag längtar efter. För jag längtar så in i satan. Efter allt möjligt och ingenting.
Nu ska jag kalasa. Gott nytt år fina ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0