jag trodde kärlek som din var lätt att fånga nu

Nu var meningen att jag skulle varit en av de femtio första utanför Zipperallbutiken och ha fått en gratis Zipperall men så blev det visst inte. Tova och Amina räknade nämligen till sjuttio personer vid tre tiden. Knas vad folk gör för en svenskifierad onepiece. Istället pluggar jag SO och förfäras över killen från Spanien som gör fyrahundra smilisar på mina foton på Instagram. För övrigt heter jag Lovaheltenkelt. Followa jättesupergärna! (så länge ni har lite taktkänsla med just den där smilie biten). Snart ska jag dricka te och sova. Och sedan fredag. Förövrigt har jag förälskat mej i julkalendern <3 åh så söt! Och påbörjat min paketkalender (nice som satan kan jag lova) Nu ska jag avsluta min sO. Ha't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0