Make My heart beat again

Idag har jag vandrat götgatsbacken fram med min ömma moder (jag hoppas att ni också kollar på Karl Bertil Johnsson på julafton?!) och är nu innehavare för nya fräscha grejer.
Ikväll kvällsfikades det med Mayra, Mathilda, Vilma och Elvira på mitt stammisfik Brasco. När de stängde mötte vi upp Jossan och vandrade hem till Hedda (har nu tre Heddor som ni får hålla reda på) och såg ett avsnitt prison breake. Mysigt som bara den.
Nu ligger jag i min säng som luktar tvättmedel och funderar på om jag ska ut och promenixa innan min och grabbzens (kommer inte på nåt bAllt ord för tjejerna så ni får hålla till godo med grabbzen) sushi buffé imorgon. Men eftersom jag inte är någon hurtis så blir det nog till att sova. Jag är liksom så ohurtig att varenda liten cell of mine vrider sej när jag drar på mej mina träningskläder. Men men. Vi får se hur det blir. Nu ska jag sova, sov gott på er!

Btw; tusen tack Stephanie för headern!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh du får mer en gärna kommentera mina inlägg, blir glad varje gång!! Och tack, du är väldigt klok du. :) puss och kram

2011-12-29 @ 11:45:44
URL: http://fridalre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0