ser du lyckan genom sorgen?

SÅ OTROLIGT STÖRANDE ATT DET INTE FUNKAR ATT LÄGGA UPP BILDER, VET EJ VAD SOM ÄR PROBLEMET OCH NU HAR JAG JU SYSTEMBILDER SÅ ÄNTLIGEN KAN DET BLI ROLIGARE OCH SÅ LÄGGER DEN AV...SKA FIXA DET, LOVAR! Mår konstigt, kan inte riktigt bestämma mej om jag ska må bra eller inte. Idag har jag ätit sushibuff'e med samma kompanjorer som de tidigare två dagarna ungefär, så himlanhimla gott! Efter det åkte vi till Solsidan, bara för att. Det var mysigt, verkligen. Efter lite kortspelande hos Elvira och en åhsågod middag stack jag och Mayra hem till Agnes efter lite beslutsångest och tedrickande. Vi kollade i gamla skolkataloger och hade det jättebra. När jag kom hem såg jag det sista på "a lot like love". (om ni inte klurat ut det är det därifrån jag har snottnamnet) och ångrade mej nästan. Åh Aston Kutcher. I månskenet eller sjungade falskt på Bon Jovi. Det blev lite för mycket för mej. Nu ska jag hursomhelst sova (snart...) och lista ut några planer för den tomma morgondagen. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0