Vi är inte såna som i slutet får varann

Har haft en förbaskat effektiv helg. I lördags pluggade jag, övade på min och Fridas duett, pluggade lite mer och stack ut på stan men Rebecka och Jossan. Hittade fyra av sex julklappar, älskar SÅ att köpa julklappar. Att få se en reaktion när de förstår att man gått förbi någonting och tänkt på dem är så himlans roligt.
Sedan drog jag med lirarna hem till Mayra där vi åt, kollade film och diselråttor och sjömansmöss (!), pratade och sådant fint.
Idag har jag pluggat och åter pluggat. Har även tagit en promenad runt söder för mej själv med Håkan i lurarna. Åh vad jag tycker om sånt.
Den här veckan har jag tre prov och sen. Sen ska jag inte röra en skolbok på tre veckor. Men nu ska jag sova.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0