And I was like, fuck you temple run

Godmorgon feinisar. I fredags var jag på technomässan med Mathilda, Elsa och Estelle. Det var häftigt, jag har alltid drömt om att dansa i en kyrka och nu har jag gjort det. tecnomässan är alltså en vanlig mässa fast med technomusik och dans. Efter gjorde jag sällskap med Elsa, hennes jättemysiga systrar och några konfaledare hem, nice.
Igår fikade jag och Mathilda på café string, sen firade vi Vilma som fyllde fjorton, spelade lite musik och skrev lite låtar. Prima.
Idag ska jag fira min pappa på fars-dag, jag ska kanske ta mej en springtur, och jag ska PLUGGA i mängder. Mm. Får se hur det blir. Men lite måste jag i alla fall.. Ska försöka få till ett bra avslut på denna grrrrrrymma vecka, hoppas ni får det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0