And My friends say "hey, what's new?" but I can't take My eyes of you

Dagen som var så bra med teater och allt. Typiskt mej att bli lurad av mej själv. Just nu undrar jag var mitt svenska omdöme och min engelska mapp befinner sej. Och om jag inte hittar de så.. Ja. Inget vidare. Men men, har pluggat men inte särskilt framgångsrikt. Typ en kvart. Men men imorgon slipper jag dubbelno:n och har sovmorgon till halv elva samt slutar en timme tidigare och sen; konfa! Katjing på livet i alla fall! Kramkramkram!


Kommentarer
Postat av: amanda

ÅH rubriken <3 rosas intro-sång ^^ hehe jag e tönt jag vet men hääääääähä puss

2011-11-08 @ 21:33:07
URL: http://blomflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0