Fanns det en plats, i hennes värld för två?

Ojoj. Dagen började kasst som bara den med praktiskt prov i hemkunskap. Vi behöver inte gå in på detaljer.
Men sen begav vi oss till gymnasiemässan. Och jag upptäckte senare att jag fått vita märken på mina fötter för jag har gått så mycket. Jag kände mej som hemma vid vissa gymnasium, så häftigt. Ska kämpa så hårt för att försöka komma in på södra latin. Men det fanns så fantastiskt många sköna skolor, roliga program och viktiga saker att lära sej att jag blir helt lyckligt förvirrad. Är taggad som bara den på gymnasiet. He. Längtar.
Nu ligger jag i min säng med värkande fötter, en hals som har tagit för många höga toner på luciarepet med kören och ett huvud fullt av verb. Längtar till fredagkväll då jag har två prov överstökade. Längtar till jul. (förövrigt är det julafton om exakt en månad) Längtar till snö. Längtar en massa. Ska läsa om hungerspelen lite innan jag somnar. snart kommer den ut på film. Längtar.


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad för andra skolor tittade du på? :)

2011-11-25 @ 19:53:37
URL: http://fridalre.blogg.se/
Postat av: Mathilda (:

vad va det för prov? O:

2011-12-04 @ 14:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0