Have you ever standard in the pouring rain, wondering if anything Will ever be the same?

Jag ska få tandställning och idag var jag på mitt första besök. Det var riktigt skönt att få lägga sej ner och vila på den där hårda tandläkarsaken. Helt sjukt skönt faktiskt. Somnade nästan när se klämde och petade och höll på. Åh snartsnartsnart ska jag sova bort en sisådär åtta timmar av mitt liv och det ska bli SÅ skönt. Men tanke på att jag somnar på tandläkarstolen så kan jag nog behöva lite sängsömn hehe. Har pluggat lite och lagat hemkunskapssoppa och bröd. Jag är seriöst kulinariskt handikappad. Men brödet blev fluffigt och grejer. Kanske börjar utvecklas(?) nu ska jag se ett historieprogram som mina föräldrar tror är jättebra för mitt historiavetande. Det kan man ju ha olika åsikter om. Tjingeling på Er rå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0