I fell in sleep thinking about you, dreamt about you, and when I woke up you were still there in my head

Åh vad ni har blivit duktiga på att kommentera! Jag blir toppenglad! :D
(åh jag stör mej också på smilysar i blogginlägg men jag var vara tvungen)
Idag kanske jag kastar mej ut ur min sjukdom och träffar lite vänner. Vi får se hur jag mår när jag reser mej ur sängen hehe. ikväll ska jag i alla fall fira halloween/allahelgona med min familj. Jag tror jag har stukat mitt finger men det är ju rätt nice. Japp, nu ska jag se om vi har nån god frukost så äter jag väl det (vem lurar jag egentligen jag äter alltid frukost). Kände att det här blev ett väldigt bra inlägg.. Jess, Hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0