I find love in the simplest of things

Hejhallå. Har haft en så bra dag med dunderhärliga Amanda. Och Douglas också hehe. Och sen Sonia hehe. I alla fall. Vi fick och fika, Douglas kom, vi mixade barbra streisand i nån musik butik, fotade en del och köpte billig isglass. Så himla myspysdag, har skrattat, gosat, kladdat grädde och andra nyspysaker. Mår så bra när jag varit med Amanda, hon är så fin. Okej jag har varit det två gånger, men men. Det var längesen jag var med Douglas så det var roligt. Sonia kom på slutet kuligt det med! (Jaa, jag vet att kuligt inte är ett ord..) nämen en mycket fin dag.
Däremot verkar nån sorts sjukdom sätta spår i mej. Nej tack. Aja, vi får se hur det blir med den saken, om jag mår bättre ska jag på bio! Shupp, dröm sött gullisar!

Försöker ladda upp alla bilder men det knasar så ni får resten imorrn!


Kommentarer
Postat av: amanda!

ÅH pusspusspuss lova jag mår superbra när jag varit med dig också, du är super! puss!

2011-11-03 @ 00:03:20
URL: http://blomflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0