Jag hatar att jag älskar dej,och jag älskar dej så mycket att jag hatar mej

Glömde matten som jag har prov på i veckan i skolan. Samt allt annat, det enda jag har hemma är engelska och musik. Smidig tjej. Har slöpluggat lite, får ta igen det imorgon.. Ikväll ska jag till KU eller försöka fixa fram första one tre Hill säsongen. Eller Gossip Girl. Stora beslut. Men nu ska jag plugga lite mer och be för matteprovet. Jag ska bli politiker senare i mitt liv. Så satans massa frågor jag vill ta ställning till. Blandannat varför man gör högstadiet till ett helvete som alla ändå bara glömmer bort allt från istället för att lära sej nåt användbart. Som hur man slår miljonrekord på temple run eller annat användbart. hejsvejs på Er.


Kommentarer
Postat av: amanda

gossip girl. <3

2011-11-13 @ 18:13:02
URL: http://blomflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0