Laugh till you cry, there is no matter why.

Så skönt att denna provdag är över. Ikväll har jag stuckit ut på söders gator och sett film med Hanna. Där kom rubriken till användning kan jag ju säga. Jag gillar när det är så. Att man ska göra nåt halvtråk och det blir så himlans roligt bara för att man gör det till det.Hanna är expert på det, och jag älskar't. I och för sej är det så med alla mina vänner. Ni är så roliga hela bunten. I alla fall, har förflyttat två flyttkartonger från Live i hornstull, till mej vid Sofia. Dagens träning avklarad kan jag ju säga.
Har kommit hem från en suverän kväll med Hanna, dansat utan för korvkiosken, skämt ut oss och skrattat oss hesa. Nu ska jag läsa och lite.
Hoppas ni har det bra.


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad kul! Det är typ dom jag har kollat på, fast jag är nästan 100 % på Globala Estet!! Haha vad fin du är, jag hoppas jag gör det!

2011-11-26 @ 15:14:16
URL: http://fridalre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0