säg var finns den värld som är min, när ska den bli min igen?

Lyssnar på Lalehs version på Lena Phs låt "på gatan där jag bor" från så mycket bättre skivan. Alldeles jättebra kan jag lova. Idag har jag inhandlat lite strumpor och tjocka mystights och sånt, ätit sushi och årets första lussebulle. (gratis också snacka om Ove Sundberg varning här alltså). Har knappt haft någon jul känsla alls, men idag så doftade det hyacinter vart jag än gick och det är advenststjärnor i alla mina fönster. Så himlans jättemysigt ju. Istället för att sticka ut och träffa några, tog jag mej i skinnet och stannade hemma och pluggade fysik. Snacka om att jag väljer bort NO när jag börjar gymnasiet hoho jaja. Satans sorgligt att plugga fysik på en lördag, men förhoppningsvis tjänar jag på det i längden. Får ju alltid hoppas. Förlåt att ni får så tråkiga bilder men det fungerar inte att lägga upp från datorn (och jag är nästan aldrig inne på den heller) så ni får klara er ett tag. Nu ska jag äta och sedna baka pepperkakor. KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0