Than maybe, you gonna be the one that saves me

Jag brukar tycka rätt illa om måndagar, man måste släpa sej upp ur sängen, ta sej igenom skoldagen och sen komma hem och plugga. Men idag! Sicken fantastisk måndag! Förutom det där lilla i början när jag skulle upp vid halv åtta tiden. Men låt oss stryka det. Alla lektioner rullade på, jag hade riktigt roligt till och med! Den godaste lunchen på jagvetintehurlänge!
Efter skolan gick jag en promenad längs söder med Mathilda och vi köpte varm choklad och pratade en hel del. Myyyysigt, ska lätt få bli en tradition! Sen har jag pluggat och köpt tolv paket nudlar på Konsum :)
Himlans bra måndag! (kanske för att Jossan fyller år vad vet jag?)
Hoppas ni har det bra, kram på Er finisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0