There is no time long enough sharing With you, so let's start With forever.

Såg Breaking Dawn igår (rubriken kommer såklart från filmen och vid den scenen tårades mina ögon rejält kan jag säga) och snart tar en av mina absoluta favo serier slut. Sorgligt. Jag kan inte skriva för mycket utan att det blir värsta känslokladdet så jag säger bara att alla borde läsa alla böcker samt se filmerna, om inte annat för att Edward är panik snygg. Men filmen var bra som bara den, och efter åt vi sushi och åkte kundvagn och lite sånt. Suveränt. När jag kom hem kollade jag klart på "what happends in Vegas" med Aston Kutcher och dreglade lite.
Idag har jag lite lösa planer åt olika håll, får se hur det blir. Nu har jag fått lite presenter på min namnsdag och ligger i min säng. Ha en grrrrrrym lördag vänner.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! (jag skulle kommentera så..)

Nejmen vi borde ta och se titanic någon dag? Har fortfarande inte sett den haha :)

2011-11-19 @ 18:22:58
URL: http://rebeckahanna.blogg.se/
Postat av: Stephanie=)

Vaaaaaaaaarför har din header försvunnit? Konstigt... men du? Du kanske vill ha en ny design? :) Om du vill alltså! hej. då.

2011-11-20 @ 17:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0