There so many people out there telling you that you can't. What you have got to do is turn around and say "watch me"

Hejhejhej.
Min brorsa håller på att välja gymnasium och jag fick fram klumpen av gymnasiestress som ligger och har sej. Sen jag var tio år har jag vetat att jag vill gå södra latin drama. Och sen Jag var tolv har jag velat bli psykolog. Sen jag var tre har jag i alla fall vetat att jag vill göra nåt för någon om ni fattar. När jag var tre ville jag jobba med att hjälpa blommorna. Nu kanske jag har utvecklat det lite. Det är de jag vet. Men alldeles jättegärna vill jag komma in på södra latin drama. Alldeles verkligen jättemycket. Får se om jag ens vågar söka in. Jag hoppas det. Alldeles jättemycket hoppas jag det. Nu ska jag sova. Kram på Er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0