Who would known how bittersweet this would taste

Igår var en jättemysig dag, strosade runt på stan med Frida, Hanna och senare Antonia. Vi pratade böcker, teater och annat bra. Varje gång Hanna nämner att hon om mindre än ett år sticker ensam till USA ett år känner jag mej så liten. Jag vill också göra nåt stort, häftigt och minnesvärt i mitt liv. Ska våga det nån gång lovade jag (prettovarning).
Imorse rusade jag upp, tog mej till Katarina kyrka med Josefine där Estelle läste text och grejer, åh hon var jätteduktig!
Sen har jag pluggat/ läst om hungerspelen/ slagit mitt rekord på temple run. På tal om hungerspelen kommer min favorit bok trough all time ut som film (alltså hungerspelen). Och jag vill se den. Så mycket att jag inte vet hur jag ska hålla mej till mars. Men det ska väl gå på nåt sätt. Nu ska jag plugga So med min fader.
Ha't!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0