Alla som vill ta en stund att fundera, när ska vi göra mod av sorgen och börja agera?

Är så otroligt trött hela tiden. Även fast jag bara pluggat runt en halvtimme ikväll. Och i helgen blir det väl inte heller så mycket sömn. Ska sova och tänka på allt det bra. Jag har ju en så bra känsla om det här lägret. Jag och Mathilda har bestämt godis schemat, jag har packat och lärt mej tre ackord på gitarr. Jag önskar bara så hårt att det här blir ett minne för livet, att jag senare kommer titta på foton ifrån det och tänka "oh de där fina dagarna". Jag hoppas att det blir så. Nu ska jag sova, morgondagens skola är skön, jag har chattat med fina Amanda och lyssnar på Melissa horn men ska sova när låten är slut. Sov jättefint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0