Am I free or am I Tied up?

Söndagen blev riktigt lyckad. Pluggade lite (kan inte direkt säga att jag slet ut mej) och sen vandrade jag ner till nytan och träffade alla tiders Amanda. Vi letade trendfik men med tanke på att halva Sverige var ute och trendfikade fick vi plats på Wayne's vid Slussen och fikade och pratade i timmar. Efter en rätt rejäl kopp choklad drog vi oss ut och köpte 2 kronors chips och satte oss på greenroom. Även känt som det enda fiket där man kan sitta utan att köpa nåt. Efter en massa prat och skratt begav jag mej till KU, nån grej som vi konfirmander fick få på, med massa ledare, och allt möjligt folk. Vi hade tipspromenad, spelade pingis, jag lärde känna en Johanna, drack min första kopp kaffe (om man nu kan kalla det för kaffe, det var en tesked kaffe i botten med en kopp mjölk och ett halvt sockerpacket) och hällde glitter i mitt hår. Dick en del sura blickar från dryga ungdomsledare men vadå. Bara för att de inte har glittrigt hår som glittrar av sej på min kudde. Tänk om jag skulle färga håret liksom glittrigt. Satan va bAllt.
En otroligt fin söndag i alla fall, så kul att lära känna finis Amanda på riktigt, och kvällen blev mysig. Nu ska jag snart sova, ska läsa och lyssna lite på musik först. Sovmorgon ni vet. Hoppas ni har haft det kanon.


Kommentarer
Postat av: Amanda

åh det var supermys!! men HÄHÄ på andra bilden XXD <3

pöss

2011-10-23 @ 23:52:40
URL: http://blomflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0