Är du en av de som gråter när ingen ser på, är du en av de som berörs ändå?

Hejhejhej, filmen var rätt bra, det finns inget jag tycker om mer än att gå på grejer som nån har engagerat sej och fixat ihop, ska lätt bli festfixare när jag blir stor! Vi lastade på ett rejält lager onyttigheter och efter promenerade jag hem, skrattade som vanligt ner mej till liggande ställning med Hanna.
• snart kommer breaking Dawn. Beckas mamma skulle snacka med sina krämiga kontakter om åldersförbudet. Inte för att jag inte kommer köpa biljett bara för att jag är fjorton små år utan för att jag oroar mej för om jag kommer in..
• Jag vill vill vill vill se Melissa horns konsert. Fy fasiken vad jag vill det. Ska göra allt i min makt för att skaffa biljetter. Eller.. Ska försöka i alla fall.
• idag har varit första riktiga dagen på höstlovet och den har varit rätt nice, älskar att komma hem från en kväll som är lite mörk och kall. Skönt att vara hemma tidigt, ska dricka te och kolla teve med min mamma och sooooova länge.
• om det inte har framgått så hyser jag kärlek till detta lov.
Nedan bild på de jag varit med idag, Rebecka, Hanna, Ebba, Mathilda, Vilma och Hedda. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0