Can anybody find me? Somebody to love

Känns helt sjukt att det är torsdag om bara några timmar, veckan har gått så snabbt. Gårdagen var så bra, Amina hade fått gratisbiljetter till "footloose" så finisaminis och jag drog dit och det var jättehärligt.
Idag hade jag konfa och som vanligt är min hals slut när jag kommer därifrån för jag har skrattat så mycket. Vi pratar rätt djupt men det går jätte lätt där, det är häftigt. Nu har jag pluggat hemkunskap och imorrn är prov på det, sen ett litet på franska, en uppspelning på musiken och sen lite läxor innan det äntligen är LOV. Fy sjutton vad skönt. Ska sova så fort som möjligt är sinnessjukt trött. Goden nattish.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0