Can't you see? You are supposed to fall in love With me

Godenafton!
Idag. Hade vi orientering. Som är JÄTTE avgörande för betygen och om du inte klarar det så dör du osv. Men! Hör och häpna! Jag och mina kompanjoner lyckades ta alla kontroller och genom vår segerspört på slutet hann vi ta alla kontroller med sju minuter till godo. Den känslan. Oslagbar. Dock lyckades jag göra illa foten under mitt "mission impossible- mode" när jag klättrade upp för värsta berget när jag skulle ta sista kontrollen. Alltså jag var ju långt ifrån ensam. Vi var fyra pers, jag kan absolut inte läsa karta. Så all ära till mina kompisar. Men ändå. Jag luskade fram lite allsång under höstluktande vägar i alla fall. (jaaa, jag vet att ni tänker, " herregud jag klarade det på tio minuter vad skryter tjejen om?!) men jag har drömt mardrömmar om det. Låt mej va lite stolt). Sen var det konfa och det är förbaskat roligt! Efter träffade jag och Jossan på Elias som hon, jag och Elvira lärde känna en sommarkväll. Härlans. En riktigt bra dag faktiskt! Nu har jag slöpluggat till biologi provet (hemprov fortfarande?!) och nu ska jag sooooova, vilket behövs eftersom jag alltid lyckats komma sekunden innan hon ropar upp mitt namn på hemkunskapen. Hihi, jag min lilla knasboll! Japp, sov gott fint folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0