Enjoy all the small things cause then you might look back and realize that they were big things.

Den här dagen har varit en sån där dag som bara varit. Jag har haft lite lektioner, skrattat en del, köpt sesamkakor i skol kafeterian med Mathilda samt traskat hem i riktigt kallt väder med henne(alltså hon traskade hem till sej och jag hem till mej och alla k bry men men) och ny sitter jag i min säng och ska plugga. Vrålplugga. Eftersom jag har fysikprov imorrn. Och ett hem prov (?) i biologi. Så let's say hejdå till fånen. Antagligen kommer jag minnas den här dagen länge. Alltså bara så att det nån gång om tio femton år ploppar upp, Juste när jag o Mathilda pratade dagis fröknar och när vi hade den där läskige vikarien. (jaaa, jag har ett kul liv) bara för att man minns såna här små grejer. Fast kanske är de små grejerna stora bara att man inte tänker på det. Kanske har det här varit en av de bästa dagarna i mitt liv, fast jag inte fattar de förns senare. Kanske. Nog med låtsas poesi och fram med Fysik boken.hoppas ni haft en bra dag.





Bild från Veronica maggio. Fast inte på henne though.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0