I don't know you but I want you, all the more for that

"falling slowly- Glen hansard"


Lyssnar på den kanske finaste låten jag hört (som vi har sjungit på konfan hehe) och ska snart se film med min familj. Fast jag kanske ska sticka ut till lite folk får se hur det blir.
Fy satan vad rolig dag jag har haft. Jag mötte upp Mayra, Jossan och Andrea vid Slussen och vi traskade upp till götgatsbacken, jag införskaffade ett par lila tights på HM, förälskade mej i en halsduk samt ungefär trehundrasjuttiofyra grejer till hehe, vi gick till ett jädrigt billigt (hej snål) men bra fik, och efter ett par turer fram och tillbaka klämde vi ihop oss fyra pers i en fotoautomat och såg ut som sär hela bunten men fy fasen vad roligt det var, precis där blev min lördag riktigt bra och jag skrattade tills jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Sen gick vi tillbaka till det billiga och bra fiket, mötte upp Agnes och träffade på en massa folk vi kände, samt skrattade oss tårögda. Det låter tråkigt men det var så himlans kul. Hela den här dagen får en bra känsla, en känsla som hänger kvar, så när jag kommer tuta på fotot från automaten kommer jag tänka "den här fina dan". Och det känns bra. Jag är tillochmed taggad på söndag. Hoppas ni får en bra kväll, jag vet inte riktigt vad jag ska göra, men det blir nog bra hursomhelst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0