i don't see what anyone can see in anyone else, but you

sitter i mitt kök och lyssnar på min mysmusiklista och är ensam hemma fram till tolv. Partaj. Eller nåt. Idag ska jag plugga lite tror jag och sen träffa Mayra. Fast vi blir nog fler hoho jaja. Måste hoppa in i duschen och plugga lite grann. Känner på att det här blir en dunderhelg (jaa, jag är sju år mentalt problem?) Sedan funderar jag lite som vanligt. Om någon sjunger Gud i en engelsk/amerikansk låt så är det helt lungt liksom k to the bry men om någon sjunger Gud i en svensk låt blir det jättekristet och hjärntvätt och omg. Lite kul ändå. Och nej konfirmationen har inte gjort mej superkristen så ta't lungt. Men nu ska jag kirra mej en aning. Ha en superlördag! (och det funkar fortfarande inte att lägga upp bilder otroligt knas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0