I would try to reach you, but you are to far away.

Äntligen helg. Imorgon kväll asså. Innan det ska jag sova, klara en morgon utan vatten, och få tillbaka mitt soprov. Inte för veckan har varit allt för slitig, har knappt haft nåt plugg alls, bara att jag behöver lite tid till ingenting. Sen är det höstlov. Fy fasiken va skönt. Innan det har jag i och för sej lite prov och inlämningar men men. Ändå. Torsdagkväll är inte helt fel inte när man har en världsabra spellista med Di leva och Adele med mera dunkande runt. Jag tänker inte låta jobbiga små saker let me down. Nu ska jag göra färdigt engelskan. Hejhopp.



Ja hej jag vill alltid ha självlockigt hår. Dääh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0