inget händer här, men det gör ingenting om dina händer är här

Klädsimmet gick över förväntan, mitt hår är dock fortfarande blöt och jag ska tvätta det om tio timmar (aha veeem har sovmorgon mhm?!) hehe...börjar bli lite orolig för att mitt hår ska mögla. men men. Jag mår så bra. Vaknar och tänker att "nej, jag kan inte må såhär bra, jag FÅR INTE må såhär bra, det går liksom inte" fast ändå nånstans finns en lycka som inte ger vika. Och det är ju nice och jag är töntigast i världen men man kan liksom inte hjälpa sånt. Det går ju liksom inte. Imorgon börjar jag kvart över nio och slutar halv tolv. Ja, livet kan ju vara sämre. Sedan blir det konfirmation. Jösses vad jag lever på den. Hehe. Dricker pepprigt chai te, lyssnar på ja he Håkan och ska redigera bilder. Hoppas ni har en finfin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0