jag skulle kunna stanna i din blick så länge. Frysa tiden varje gång du rör mej.

Jag hade en fin känsla hela dan. Under fysiken (Mitt absoluta hatämne liksom!) och under svenskan (mitt favoämne hehe) som var mina enda lektioner. Under tiden som jag and da gang (jaa, det låter töntigt men nu är det så bara) drog till Live, kollade på Juno och åt kakor, och framförallt under tiden som vi var på konfirmationen. Men också under tiden som jag promenerade hem i ösregn med en bra känsla i magen och Håkan i öronen. Och nu när jag sitter här och ska skapa den mysigaste låtlistan nånsin. Jag har nästan inget plugg alls vilket är så otroligt skönt. Har planerat lite till helgen som ska bli så bra. Jag vet inte vad som har hänt men livet har gått spikrakt uppåt sen i somras ungefär. Vi får hoppas att det fortsätter så. Verkligen. Det funkar inte att lägga upp bilder av nån andledning men ni klarar er. Kramar till er fintfintfint folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0