Jag vill finnas i dina tankar

Inlägget innan skulle ha publicerats igår…
Annars är jag tillbaka i Stockholm sen en kvart tillbaka ungefär. Alltså. Jag blir lite sugen på att börja spela handboll. Det ser så satans kul ut. Aja, får klura på saken. Har ätit McDonalds i bilen och pluggat samt sett min brorsa ta hem vinsten. Och och och lyssnat på musik i bilen (jag älskar att åka bil. Förutom miljöaspekten är det kanske det bästa som finns) och drömt om en bra höst. En höst med nya människor, med Gamla människor och med mycket av det bra och lite av det dåliga helt enkelt. Nu ska jag plugga lite mer och sen soooooova. Hare superfint.
(nedan är Linnea Henrikssons autograf tihi!)


Kommentarer
Postat av: j u l i a

BLOGGA MERA!!!

2011-10-03 @ 15:00:02
URL: http://juliaevelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0