Människor blir monster om vi inte säger någonting

Ska snart dra ut i kylan i min nya vinterjacka och med mina skor som jag plockat fram från den varma garderoben och dra till KU. Jag tycker det är så mysigt med höst/vinter. Att man kan gosa in sej i tjocka tröjor, ha Raggsockor och mysiga halsdukar. Att man kan komma hem och slabbaslabba av en kopp te eller choklad och känna hela kroppen gå från genomfrusen till varm, att kunna ha snöbollskrig och kasta sej på marken utan att blåmärka/stuka/skrapsåra upp kroppsdelar som jag brukar lyckas rätt duktigt med på de andra årstiderna. Najs. min pappa träffa på ett par hippies från England i skogen idag som flowa runt i sin husvagn, snacka om framtidsplan för mej. Nu ska jag i alla fall fixa mej det sista och utklassa alla konfaledare på pingis haha. Ha't så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0