Och alla bara pratar "är det sant" och "jag har hört om dej". Jag kommer aldrig tillbaka hit igen.

Ligger i min säng och ska snart sova. Vill vara taggad på livet. Är taggad på typ ingenting just nu. Inte ens på att sova. Fast det känns som en lätt natt idag. Inte en såndär då man tänker till Haparanda utan en sån då man somnar direkt och myser under täcket. Har haft teater och efter gick jag, Hanna, Antonia och Amina och inhandlade ICAs sista kanelbullar. Fint.
Nu ska jag sova bort mitt trötta tråkiga hängiga jag och locka fram den lite roligare delen av mej.okej egentligen är jag rätt glad. Bara att jag är så trött. Vi ses om jag överlever orienteringen imorrn. Kramelsikramelsi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0