Ordlöst kommer glädjen

Oh. Tänk att jag för några dar sen funderade på OM jag skulle följa med på lägret. Ha vad jag skulle ha ångrat mej. det var verkligen fint. Min hals är hes för jag tror aldrig jag har skrattat så mycket två dagar i rad i hela mitt liv, jag har sträckt mina vader för jag och Elsa töntdansade i två timmar (men det var galet roligt) och jag har varit med om massa fina saker, gjort nån spännande bekantskap, kommit underfund med att två ungdomsledare bor min gata och rubriken ovan sjöng vi framåt halv ett tiden på lördan/söndan på den fina fina andakten som ledarn startade med Håkan Hellström, det var fullmåne och jag mådde så våldsamt bra. Fina helg. Hoppas ni har haft en jättebra helg. Bilderna funkar inte att lägga upp men ni får det imorgon. Nu ska ja sova för jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0