There will a day when there be no pain, no heartbreaks or worries about tomorrow

Halloj. Har haft en bra dag. Vi lagade otroligt gott på hemkunskapen och jag bara känner att mina kulinariska färdigheter bara ökar! Har även fått tillbaka matteprov, och haft en rolig so lektion för en gångs skull.
Efter skolan gick jag, Stephanie, Elias och Sophia och drack choklad och åt bullar hos Vaktis. Jag och Stephanie skjutsade varann på en sändår grej som du drar paket på (pinsamt att jag inte minns vad det heter, nåt på p i alla fall) över skolgården, fick se skolfotot i förtid samt pratade en del mitt vår kära vän Vaktis. Fin kille det där.efter det var det kör vilket alltid höjer glädjenivån och nu tog jag en paus i pluggandet och ska läsa lite innan jag somnar! Otroligt fina dar har jag dkrapat ihop, tack flr det. Pössen!


Kommentarer
Postat av: Stephanie=)

hahahahaha, jag orkar inte! "fin kille det där." ahahhahahaha

2011-10-09 @ 20:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0