and I don't want the world to see me cause I don't think that they'd understand

Raden ovanför sjöng vi i kyrkan som avslutning i onsdags på konfirmationen. Oh jag är så glad att jag vågade göra det här. Jag är så taggad. Jag är så glad att jag faktiskt följde med mina vänner på det här,det här känns som att jag kommer minnas det här så länge. Det känns så bra bara. ja.
Annars är det plugg för hela slanten, jag har inte tid till att göra annat, ingen tid till att umgås med mina vänner, ingen tid till att sitta i soffan och titta på nåt tråkigt program och än mindre tid förmej själv då jag kan ligga på mitt golv och tänka. Blir lite galen på det, men nu är i alla fall matteprovet över och imorgon är det fredag. Nu ska jag hursomhelst se det första avsnittet av Idol som jag har hunnit se pågrund av de där satans skolböckerna. Jaja. Annars är det ju jättebra. KRAMAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0