det här är värt att dö för jag tror mitt hjärta blöder

hej hej hej hej fina ni! Jag veeeeet att jag inte har bloggat på urminnes tider men dagarna har gått så rysligt fort och jag har inte hunnit! Jag har knappt hunnit vara med mina vänner och ännu mindre hunnit plugga. Men annat skoj har jag gjort på mina lediga stunder. Bland annat;
Varit på Veronica Maggio och det var bra. Det var det. Jättebra. Inte huuuuuuuuuuuuuur bra som helst. Men mycket bra. Jag svettades, hoppade och var så lycklig gott folk när vi skrålade med och petade skinnjackeklädda människor i ryggen. Hm, jaa. Ni får bilder så fort jag har laddat över de.
Igår var vi på konfirmationsupptakt. Jag känner alla förutom två i min grupp. Hmm. Men vi fick den snygga konfa ledaren och det verkar stört kul faktiskt! och och och efter det hängde vi runt lite, såg Jossans brorsas match och SEN såg vi Linnea Henriksson på fritidsgården vilket var rätt b men SEN pratade jag och vilma med henne länge och hon var intresserad och frågade och kramade oss och luktade så gott och OH va bra det var.
söndagen är min pluggdag och sedan tog jag en promenad och träffade på lite vänner som jag pratade med.
Idag fick Frank gå till rektorn för att han hade tagit för mycket ost (och jaa där någonstans dog jag), jag har kommit på att om tre dagar har jag matteprov och tjatat rätt oavbrutet om konfirmationen. Oh det ska bli så kul! Denna dag gick också otroligt fort och nu ska jag göra lite plugg. Hoppas ni har haft en bra lördag!
                Denna har jag snott av Dawn som var den enda som lyckades kirra en bra bild.

Kommentarer
Postat av: nike

Åh fatta här visste jag inte vem du var men ändå så gjorde vi exakt samma sak (var på veronica maggio alltså. coolt att allt var så olika men just där var vi i samma situation. jaja flumflum. pussss

2014-07-04 @ 12:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0