I would like to see you in nu arms.

Kära vänner.
Skrev ett inlägg som inte publicerades. Stön. Jaja, dagen till ära hade jag mina lycko tights och de fungerar på riktigt! Varje gång jag har haft de på mej har jag lärt känna någon skojig. Grymt.
Kom hem från en fin kväll för lite mer än en timme sen fast dagen har varit bäst. Mina tights gjorde ju jobbet men sen också musik lektionen. Jag har aldrig skrattat så mycket förut. Eller jo. Men knappt. Imorgon beger jag mej till Eskilstuna där min broder spelar handboll hela helgen. Suck. Jaja, kanske gör jag nån trevlig gemenskap där? Hursomhelst är jag så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Sängen blir en bra plats att ta vägen till. Hoppas ni får en underbar helg. Nedan får ni bild på mina tights hihi.
Sov gott fina ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0