it is okay not to be okay

Dagen har varit att kolla på idol-repriserna och rysa över att Moa som är verkligen rysligt bra. Jag hoppas så hårt på att hon vinner hela alltet. Eller Nathalie. Eller nån av killarna som jag inte riktigt kommer ihåg namnen på. Idol är absolut mitt favoritprogram. Och svenska hollywoodfruar såklart. Det är lite "jag hatar att jag älskar det" känsla över det sistnämnda. Men men. Sedan kom Douglas, Amanda och Hedda (Amanda och Hedda har jag velat känna jag vet inte hur länge och det var så kul att faktiskt få prata med fina de. Det finns ju ett par personer som man verkligen verkligen vill lära känna ni kanske vet? De är några av de och att jag faktiskt typ har lärt känna de ger ju också hopp till att jag kanske kommer lära känna andra som jag suktar efter att kompiskretsa med) utanför mitt fönster och vi pratade och hade himlans trevligt och med tanke på att jag inte har pratat med någon på två dagar (?!?!) fick mej att prata så att det rykte. Stackars de. Saknar mina andra vänner och vill så gärna sticka ut i höstluften och skratta tills jag gråter men vi får se om jag lyckas övertala mina föräldrar. Hursomhelst. Nu ska jag rensa svamp. Hörs.

         

Kommentarer
Postat av: j u l i a

gud vilken fin blogg du har fått Lova!

Puss på dej

2011-09-18 @ 10:51:07
URL: http://juliaevelinaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Va kul att du har hittat till min blogg, ( och att jag fick hitta din) Åh, Lova du verkar vara så fasligt mysig!! Tack för tipset, ska se om jag får med mig några och gå och kolla. Du får ha det bäst, vi lär väl prata at school. KRAAAAM

2011-09-18 @ 22:20:56
URL: http://fridalre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0