jag börjar om varje dag fösöker vara det de vill att jag ska va, men när jag somnar på natten har jag glömt om jag själv mår bra.

Rubriken. så klockren. Att en låt så precis kan säga vad man känner. Melissa horn-nåt annat än det här.

Hade håltimme från gympan så det var bara att traska hem i mjukisbyxor och mjukiströja. Ser ju dock detta som en bra sak eftersom jag hyser en aning hat mot den där kvarten i omklädningsrummet då man ska försöka förvandla sitt svettiga rödflåsiga till ett normalt och oflåsande. Hur man nu ska lyckas bli oflåsig när man på två minuter ska kasta sej upp för sex trappor. Hursomhelst, skönt med håltimme. Det var dit jag skulle komma. Idag är det höstigt kallt (äntligen!) och jag har teater! (äntligen!) och jag ska göra den här dan till nåt bra! Kram!

                   Håkan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0