r det såhär det känns att va lycklig? De e inga problem!

Sjöng en Daniel-adams Ray tillsammans med gästartisterna, Veronica maggio och Petter i torsdags. Oh vad bra det var. Efter en så så bra konsert stod jag, Estelle, Stephanie, Mathilda, Rebecka, Ebba, Gösta och Carlo på färjan i regn och skrålade gubben i lådan så högt att det hördes över hela fjärden. Fint. Jag har en satans massa bilder på min jagfån som jag förövrigt fick när jag fyllde fjortis, men nu får ni bara några. Jag är också sjuk och min hals svider som satan (kanske får jag skylla mej själv lite eftersom jag kanske skrek aningens mycket i lilla lady men men) min näsa rinner, och mitt huvud känns som jagvetintevad. Så igår låg jag hemma hela dagen och idah är min familj borta hela dan på handbollsgrejs och jag stänkte parta till det här hemma med mina kamrater men men idag blir det te, halstabletter och film för hela slanten. Låter ju i och för sej inte helt fel. Jag har egentligen inte slappat hemma på över en månad. De två sista veckorna på sommarlovet var fyllda av grejser med mina fina vänner och sen har skolan och allt rullat på så igår och idag var faktsikt första dagarna på mycket länge som jag gör ingenting. Skönt. japp,
 Hoppas ni får en bra lördag!

Estelle är frisk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0