ta mej till kärlek, ta mej till dans, ge mej nåt som tar mej någonstans

Fint folk. Oh så mycket bra som har hänt på två små veckor. Tíll exemoel så har jag sett Oskar Linnros. Det var grymt och han avslutade med Från och med du och genom eld och ungefär där svettades jag ut så mycket vatten så att det skulle räcka till att livnära en mindre afrikansk by. Härligt. Sedan har jag också fyllt fjorton fantastiska år! Stort fast ändå så otroligt litet. Mina födelsedagsfiranden har varit superfina! Verkligen! Jag älskar att fylla år...
´Jag har även sett Håkan freaknig fantastic Hellström på grönan i fredags. ´Det är knappt jag tror det själv. Det var så galet underbart mega bra och jag undrar om jag någonsin kommer leva så mycket igen .Jag och Dawn satt i tre timmar och det var en grym gemenskap och sedan sprang alla mot scen en och en halvtimme innan det började och jag tänkte "det kommer vara värt att bli trägnd mellan ett tiotal fulla 30 plusare när han kommer ut på scen. Då kommer det vara värt det". Om jag bara visste. Efter första låten var det värt tio gånger om. Han sjöng "nu kan du få mej så lätt" och det var fullmåne och kolsvart himmel och vi exploderade och det var lätt nåt av det bästa jag har varit med om. Tack livet liksom. Jag har även lyckats få  mycket fina kvällar med mina mycket fina vänner, de bjöd på sex timmars sömn, bajen pizza och skratt så att det räcker för halva livet. Tack vänner liksom.

jag ser förjävlig ut men jag bjuder på den för det är så ultra mycket fina minnen i just den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0