det är kallt och mörkt här hos mej men du har sånt som gör det ljust igen

Den svenska björnstammen ska spela på grönan. Om fem månader, två dagar och 30 minuter iochförsej men ändå. Liksom. Åh, åh, åh så genomglad jag känner mej. Ska bli så brutaaaalt bra. Lars Winnerbäck spelar också såg jag just. TACK SNÄLLA LIVET. Om mindre än en månad kommer jag stå där och titta på LMFAO. Mest för att hela jag längtar så mycket efter att få svettas i takt med skadligt hög bas. Ska bli så himlans roligt. Det är så otroligt mycket att se fram emot, så många brabra konserter. Fast liksom. Den svenska björnstammen. Crazy. Alltså nära Håkanklass.

Hursomhelst kära bloggvänner, idag var jag på inspelningen av Partaj. Åh det var roligt, har ju inte varit ute på ett tag tack vare den här lilla sjukdomen men åh det var så kul att träffa mina buddisar och skrattaskrattaskratta. Inte så mycket åt själva programmet utan mer åt människorna som skrattade. Och mina små gosevänner som jag tycker så mycket om. Nu ska jag antagligen inte gå ut eftersom jag fortfarande har lite virus som spökar. Tror jag äter choklad istället. Vi får se. Mår så bra att det gör lite ont. KRAAAAAAM.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0