det är svårt att hitta hit men rätt så enkelt att tappa bort sig

HEJ.
Borde göra fyrahundra grejer ungefär. Borde ta tag i mitt liv, plugga, träna, fota, städa och läsa intressanta franska biografier. Ojjj borde plugga franska verb. Men icke då. Idag har jag faktsikt pluggat lite kemi och SO och liksom kommit fram till att det inte går. Vill lära mej latin och vara bra på att måla. Kom jag på. Alltid nåt.


Så imorgon ska jag faktiskt efter sista dagen på PRAOn invitera min kamera att fotografera omslagsbilder och bilder att gråta till om en sisådär tio år när jag sitter i ett sunkstökigt rum och önskar att jag hade samma problem som nu. Idag var egentligen kul. Praoade med Josefine, hon är kul, Rebecka kom, hon är kul, vi pratade med fränds, dom är kul, från katarina norra för jag hade aldrig varit inne där och blev nästan lite rädd och fick värsta svinsuget efter att vandra i deras korridorrer. Så det gjorde vi, det var kul.

De här skönasköna dagarna då jag inte har skrivit har jag fyndat på Monki, gått på bio och skrattat i ösregn på finavackra söder. Men sen började jag lyssna på den svenska björnstammen och det blev lite jobbigt för det är så långt kvar tills jag får se dom OCH VAD SKA JAG GÖRA FRAM TILLS DESS?!?! panik fick jag. Men annars är det jättebra, har en så bra känsla i kroppen av att snartsnartsnart kommer mitt liv bah KABOOMYESLOVANUGÄLLERDET. Så nu ska jag mysa med varenda cell i kroppen. Hare väldigt bra.

Jättegamla bilder borde kanske påpekas då det inte finns snö ute nu (tacktacktack för det) och jag har haft sönder min elgitarr ring. KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0