Ett fel närmare rätt

Åh så mysig dag idag. Fick bland annat klänningen från Monki som jag har längtat mej galen efter. Åh soft livet, tack för den liksoom. Sedan åt jag sushi för tredje gången den här veckan. Alltså jagläggermejnerochdörnu-gott. Begav mej sen till Mathilda för övrigt småätande och Titanic tittande. För första gången ska tilläggas. Jag kan nog inte ens skriva om det, det gör ont bara jag tänker på det.
Efter lite mer mat hemifrån fikade jag med Rebecka, vi promenerade, träffade lite fint folk, mötte upp Stina, träffade lite mer fint folk och efter lite weheartit ligger jag i min säng. Och ska sova. Så helmysig dag idag + det var jättevarmt på kvällen. Fett. Det här inlägget blev helkasst, förlåt för det. Hörs hörni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0