Rika leker fattiga men bor i stora hus

Är sjuk. Fet ovärt att vara sjuk på lov (ja fet inte fett). Vilket jag alltid är. Det skulle vara rätt okej idag eftersom det regnar och så men jag ska till tandläkaren och fästa min tandställning som gick sönder någon gång när jag ät äpplen eller godis eller popcorn eller allt som man inte ska äta med tandställning samtidigt. I-lands tjejen.
Hursomhelst låt oss prata glada saker. Imorgon ska jag på Partaj! Nej alltså inte fest. Utan bakom kulisserna på "PARTAJ" programmet och sitta i publiken och få pengar för det!!!!!!!!!!! Så himla himla värt. Lövmajlajf. You better be frisk kroppen, just saying.
Ska ju också praoa på String. Om någon av er jättesötafinarara bloggläsare har praoat där/ska praoa där/vet någon som har praoat där och vet hur det är och om man får lunch där och så kan ni fet snälla lämna en kommentar? (känner på mej att kommentersfältet kommer eka tomt ett ganska bra tag men men) tack på förhand mvh tjejen som glömde kolla allt såntdär när hon sökte prao (ja vet jag är smidig)
Jajaaja, puss och kram på er, nedan följer instagram bild från dagen idag. Svejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0