Den här natten kommer döda mig, om jag inte får va med dig

Längtar efter någon att spendera svåra nätter med. Nu har jag varit i Danmark. Det var hur bra som helst, så himla fint och fett. Ni får systemkamerabilder när jag kommit hem från min morfar där jag är nu. Åh herregud vad jag saknar Stockholm. Åh herregud vad jag saknar mina vänner, jag saknar deras skratt, dofter, kramar, allt. Jag saknar att gå runt på söder ÅH HERREGUD vad jag saknar att gå runt på söder, det gör ONT så mycket saknar jag det. Jag känner på mig att en massa spännande grejer kommer att hände, det MÅSTE hända, för det bränner i mig av längtan efter att leva på riktigt. Nu ska jag ut och vandra i Linköping. Hej. Möjligt att bilden är jättekonstig, förlåt i så fall!

Kommentarer
Postat av: mathilda

Ditt hår va jättejättejättesuperfint på den bilden! <3 <3 <3

2012-08-16 @ 12:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0