I don't let anybody touch you like that

Har kommit till insikt med en sak. Jag har oändlighetslängtan. Dom pratade om det i nån SO-film och jag insåg att jag har det. Oändlighetslängtan efter att få känna att jag lever. Efter att få känna närhet, efter att få skratta. Efter att få dansa tills jag får håll. Alltså mitt livs bästa uttryck just nu. Har kommit till insikt om en annan sak också. Att jag har så ont i min tandställning att det blöder inombords. Så ont att jag har spenderat kvällen hemma med hummer, film och ont lite överallt. Nu regnar tråkigt jävla liv bort och snart nalkas världens finaste höst. TjabA.
(nedan bilder på mat som jag vill kunna äta nu utan att det känns som att jag ska gå sönder).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0