somliga går med trasiga skor, säg vad beror det på?

Saker som är bra med att vara nästan femton år i Sveriges största stad: 1. Att jag har skojiga vänner och det resulterade i att jag igår såg den roligaste filmen någonsin-supersugna (på svenska)- och skrattade ut så mycket skönt skratt. Det resulterade också i att jag och Hanna efter lite köksdans satt på hennes balkong vid femtiden på morgonen och drack choklad. Det var bra. 2. Jag har fått ett jobb. Jobb innebär erfarenhet och pengar. Skrev mest erfarenhet för att ni inte ska tycka att jag är så snål som jag är. 3. Jag har fortfarande sommarlov. Och jag får gå i skola. Det är faktiskt inte alla som får (uppmuntrar förtvivlat mig själv) Saker som är jobbiga med att vara nästan femton i Sveriges största stad: 1. Jag är nästan femton. Vilket innebär att jag nästan får gå på barnförbjudet. Inte att jag nästan kommer in på alla klubbar, eller nästan får bestämma över mig själv, utan jag får nästan gå på barnförbjudet. 2. Jag har ett jobb. Som jag ska gå till första gången imorgon. Låtsas som att jag inte är nervös så vet inte ens om jag är det. 3. Jag ska snart börja panikångeststressa igen. Jag. Orkar. Faktiskt. Inte. MEN nu är jag nästan sjuk och måste bli frisk så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0