i'd like you to be mine

Allt blir så otroligt mycket enklare när det snart är jul. När något känns jobbigt faller jag bara tillbaks i att det snartsnart är lov, jul och nyår, och att det är snö på marken. Snön gör allt så himla mycket finare. Förutom mitt hår möjligtvis. Åh, det här men snö och jul är så jävla bra grej.
Har annars en ny sexårslärarecrush, nitton fagra och rockig lugg. Vad mer kan man begära?
Vill typ dansa i mitt rum för att jag mår så bra. Har också precis avslutat ett brev till Håkan Hellström, vilket både är en svenskauppgift och en punkt på mi Before-I-Die-lista. Nu börjar det häna grejer liksom. Har inte så mycket mer att säga, ta hand om er babies!
 
 Skulle inte banga på detta.

Kommentarer
Postat av: olga öhrn

MEWMEWMEW!!!
bebi

2012-12-06 @ 23:42:58
URL: http://neque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0